macnotes.gr
a blog for first time Mac users

Ανίχνευση δυσλειτουργιών μέσω ενός Standard Account

Oct. 29th 2012 0 comments

Τυχόν δυσλειτουργίες στο μηχάνημα που προκαλούνται από πλευράς software μπορεί να προκύψουν από πρόσφατα εγκατεστημένα ή ασύμβατα login-items, input managers, add-ons, εφαρμογές τρίτων developers ή από αλλοίωση του OS X.

Στην ενότητα troubleshooting της σελίδας, είναι διαθέσιμη πληθώρα οδηγών όπου με βάση το σύμπτωμα μπορείτε να αναζητήσετε -και πιθανόν να βρείτε- την ενδεδειγμένη πρακτική για αποκατάσταση της εκάστοτε δυσλειτουργίας.

Όμως για προσδιορισμό κατά πόσο το θέμα περιορίζεται στο admin (User) account ή είναι συστημικό, η χρήση ενός test account μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά. Δηλαδή κάνετε login στο test account και προσπαθείτε για αναπαραγωγή του θέματος. Αν έχει εκλείψει, αναζητείτε πλέον το αίτιο στο admin account. Διαφορετικά τo θέμα είναι system-wide, δηλαδή το πρoκαλεί κατά πάσα πιθανότητα το OS X όπου ένα reinstall του θα το άρει.

Για να δημιουργήσετε λοιπόν το account πηγαίνετε  > System Preferences > System > Users & Groups, click το λουκέτο, πιστοποιηθείτε και click το [+]. Στο New Account αφήνετε το Standard, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και click Create User.

Στη συνέχεια πηγαίνετε  > Log Out, επιλέγετε το εικονίδιο του Test Account ή όπως το έχετε ονοματίσει, πιστοποιηθείτε και Enter ώστε να κάνετε login σε αυτό. Skip το Create Apple ID, ενώ αφήνετε το account “καθαρό”, δεν κάνετε απολύτως καμία ρύθμιση.

Προσπαθείτε για αναπαραγωγή του θέματος και πράττετε κατά περίπτωση.

Related posts :

0 comments Add a comment


No comments yet.

Add a Comment





reset all fields