macnotes.gr
a blog for first time Mac users

To Apple Mail δεν θυμάται τα passwords

Jan. 26th 2013 0 comments

Το e-mail client του Apple Mail χρησιμοποιείται ευρύτατα από χρήστες Mac computers για διαχείριση των e-mail account στο iCloud, Google, Yahoo ή AOL. Η εφαρμογή λειτουργεί κατά κανόνα χωρίς προβλήματα, όμως κάποιες φορές ανακύπτει θέμα με εμφάνιση warnings για επαν-εισαγωγή του υφιστάμενου password.

Δηλαδή εμφανίζεται το warning, εισάγετε το password, τικάρετε το box “Remember this password in my keychain” και παρ’ όλα αυτά μετά από λίγο εμφανίζεται ξανά και ξανά το ίδιο μήνυμα.

Αν δε πάτε Mail > Preferences > Accounts > Account Information θα δείτε κενό το πεδίο “Password”, ενώ όταν το συμπληρώσετε, κλείσετε το παράθυρο, “Save” και ξαναπάτε στην οθόνη θα διαπιστώσετε ότι το πεδίο είναι και πάλι κενό.

Το θέμα μπορεί να εκλείψει με ένα verify-repair του Keychain Access. Σε αποτυχία, κατά κύριο λόγο προκαλείται από αλλοίωση του Keychain Access, χωρίς όμως να αποκλείεται και παράλληλη αλλοίωση των system και home folder permissions.

Αντιμετώπιση :

α. Verify και Repair το Keychain Access :

1. Πηγαίνετε /Applications/Utilities και ανοίγετε το Keychain Access.

2. Επιλέγετε “Keychain First Aid”.

3. Πιστοποιηθείτε, τικάρετε το box “Verify” και click “Start”. Σε εμφάνιση σφάλματος τρέχετε και “Repair” ενώ με το πέρας του τρέχετε ξανά “Verify”.

Ελέγχετε αν το θέμα εξέλιπε, σε αποτυχία ή εφ’ όσον το verify δεν δείξει κάτι θα πρέπει πλέον να επισκευάσετε τα access controls του επίμαχου mail account σας.

β. Επισκευή των access controls :

1. Επιλέγετε login, Passwords και το επίμαχο mail account.

2. Cmd-I, οπότε εμφανίζεται το παράθυρο.

Click “Access Control”, τικάρετε το box “Confirm before allowing access” και βεβαιωθείτε ότι το Mail είναι στη λίστα. Διαφορετικά click το [+] κάτω αριστερά, πηγαίνετε /Applications folder και το προσθέτετε.

3. Στο παράθυρο του “Access Control” τικάρετε το box “Show Password”, ίσως ζητηθεί πιστοποίηση με το admin password σας, οπότε το θέμα επιλύθηκε.

Πάντως πιθανότατα θα εμφανισθεί το μήνυμα “Access is restricted”, οπότε πηγαίνετε και πάλι στο παράθυρο του βήματος β.1, επιλέγετε το account και από το Keychain Access > Edit > Delete. Στη συνέχεια πηγαίνετε Mail > Preferences > Accounts > Account Information, πληκτρολογείτε το password, κλείνετε το παράθυρο,”Save” και το θέμα πρέπει να έχει εκλείψει.

γ. Σε επιμονή, επισκευάζετε πλέον τα system και home folder permissions.

Related posts :

0 comments Add a comment


No comments yet.

Add a Comment





reset all fields