macnotes.gr
a blog for first time Mac users

Error : “There is no connected camera”

Jan. 10th 2014 0 comments

Το κάθε ένα iMac και MacBook είναι εξοπλισμένο με την επονομαζόμενη FaceTime camera που κατά κανόνα λειτουργεί άψογα, όμως ενίοτε μπορεί να εμφανισθεί μια μαύρη οθόνη με το μήνυμα.

Μπορείτε να ξεπεράσετε το θέμα, αφού δεν προκαλείται από σφάλμα σε hardware αλλά από το process VDCAssistant που ανοίγει κάθε φορά που μια εφαρμογή επιχειρεί να κάνει χρήση της camera, ενώ κλείνει με το κλείσιμο της.

Οπότε όταν το process δεν κλείσει σωστά ή καθόλου η camera μπλοκάρει, δεν επιτρέπει πλέον την πρόσβαση στην επόμενη εφαρμογή με παράλληλη εμφάνιση του σφάλματος.

Από πλευράς του OS X χρήση της camera κάνουν τα FaceTime video, Messages / iChat και Photo Booth, ενώ υπάρχει και πληθώρα εφαρμογών τρίτων developers που και αυτές κάνουν χρήση της.

Αντιμετώπιση :

α. Restart το Mac

Aν και απλή σαν πρακτική, μπορεί να άρει το θέμα. Αν πάντως για κάποιο λόγο δεν θέλετε να κάνετε restart, δοκιμάζετε τις παρακάτω πρακτικές·

β. Χρήση του Terminal

1. Κλείνετε την εφαρμογή που κάνει χρήση της camera.

2. Στο Terminal τρέχετε την εντολή (θα ζητηθεί πιστοποίηση)

sudo killall VDCAssistant

Relaunch την επίμαχη εφαρμογή, για επιβεβαίωση ότι το θέμα έχει εκλείψει.

◆ Σε περιβάλλον Sierra το process ονομάζεται πλέον AppleCameraAssistant.

γ. Χρήση του Activity Monitor

Εναλλακτικά ανοίγετε το Activity Monitor, sτο search αναζητείτε το process, το επιλέγετε, click το x στην αριστερή γωνία και Force Quit.


.

◆ Σε περιβάλλον Sierra αναζητείτε το process AppleCameraAssistant.

△ Σε γενικότερες δυσλειτουργίες ανατρέχετε το άρθρο της Apple FaceTime for Mac: Troubleshooting FaceTime, ενώ βεβαιώνεστε ότι η camera αναγνωρίζεται από το σύατημα.

Με πατημένο το πλήκτρο alt πηγαίνετε  ▹ System Information ▹ Hardware ▹ Camera.

Τελευταία ενημέρωση· 2.7.2017

Related post: H FaceTime Camera κρασάρει συνεχώς

0 comments Add a comment


No comments yet.

Add a Comment





reset all fields