macnotes.gr
a blog for first time Mac users

Error: “We could not complete your purchase – Unknown Error”

Aug. 16th 2014 0 comments

Κατά κανόνα μπορεί να κατεβάσει κανείς οτιδήποτε από το App Store χωρίς κανένα πρόβλημα. Όμως μερικές φορές κάτι μπορεί να μην εξελιχθεί ομαλά και να προκύψουν σφάλματα που περιγράφονται στα related posts στο τέλος του άρθρου.

Πάντως το πιο ιδιόμορφο σφάλμα είναι το “We could not complete your purchase – Unknown Error”, που φαίνεται να προκαλείται από Apple ID accounts συνδεδεμένων με το App Store και αφορά σε χρήστες που για οποιονδήποτε λόγο έχουν περισσότερες από μια Apple IDs.

Αποκατάσταση :

1. Επαληθεύετε ότι στις εφαρμογές App Store και iTunes χρησιμοποιείται το ίδιο Apple ID account.

  • Κλείνετε το App Store και το iTunes
  • Ανοίγετε το App Store και προσπαθείτε ξανά να κατεβάσετε ότι προκάλεσε το σφάλμα

Το σφάλμα πρέπει να έχει εκλείψει.

2. Αποδέχεστε τα iTunes “Terms & Conditions”

Αν το σφάλμα επιμείνει, μπορεί να υπάρχει θέμα με τα iTunes “Terms & Conditions”.

  • Ανοίγετε το iTunes, ή αν είναι ανοιχτό αυτό σημαίνει ότι έγινε updated κατά την προηγούμενη διαδικασία οπότε του κάνετε relaunch
  • Αφού διαβάσετε τα Terms & Conditions, click Accept
  • Κλείνετε και relaunch το App Store

Όλα θα πρέπει πλέον να είναι καλά.

Related posts :

[via]

0 comments Add a comment


No comments yet.

Add a Comment





reset all fields