Apple Mail : θέματα password σε IMAP και e-mail servers
November 14th, 2011 0 commentsΤο e-mail client του Apple Mail χρησιμοποιείται ευρύτατα από χρήστες Mac computers για διαχείριση των e-mail account στο iCloud, Google, Yahoo ή AOL. Η εφαρμογή λειτουργεί κατά κανόνα χωρίς προβλήματα, όμως κάποιες φορές ανακύπτουν θέματα στην σύνδεση ή με εμφάνιση warnings για εισαγωγή password.
➠ α. iCloud
Σε upgrade του MobileMe σε iCloud, το σύστημα θα μεταφέρει και το OS X Mail account σας στις νέες υπηρεσίες. Όμως, ενίοτε τα e-mail clients συμπεριλαμβανομένου και του Mail δεν συνδέονται σωστά.
Τότε, το Mail αλλά και άλλα e-mail clients συμπεριλαμβανόμενων και αυτών των iOS devices προκαλούν θέμα με εμφάνιση μηνύματος και ζητούν επαν-εισαγωγή του password, κάτι που δεν φέρνει αποτέλεσμα και το το μήνυμα εμφανίζεται ξανά.
Το μήνυμα εμφανίζεται απρόσμενα, δηλαδή ενώ ένα e-mail client συνδέεται απρόσκοπτα στον server ξαφνικά προκύπτει το θέμα που φαίνεται να προκαλείται και από τους iCloud servers της Apple.
Πάντως όταν προκύψει, μπορείτε να δοκιμάσετε:
● Quit και relaunch το Mail
Μερικές φορές με quit και relaunch του Mail ή άλλων e-mail clients σταματάει το θέμα, τουλάχιστον προσωρινά. Πάντως μην διαγράψετε το Mail password keychain entry, δεν θα φέρει αποτέλεσμα.
● Αναμονή
Αφότου το θέμα φαίνεται να προκαλείται από τρέχουσες ρυθμιστικές διαδικασίες στις υπηρεσίες του iCloud, το καλύτερο είναι να περιμένετε. Μερικές φορές το θέμα φεύγει αμέσως, ή μπορεί να χρειαστεί μερικά λεπτά.
● Αλλάζετε το iCloud password
Το θέμα μπορεί να προκύψει όταν το password σας στο MobileMe δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του iCloud για password. Μπορείτε να αλλάξετε ή update το e-mail password σας στην σελίδα της Apple.
● Σε επαναλαμβανόμενη εμφάνιση του μηνύματος :
- Κλείνετε (quit) το Mail
- Πηγαίνετε > System Preferences > iCloud
- Ξετικάρετε το “Mail” checkbox
- Tικάρετε το “Mail” checkbox
- Ανοίγετε (launch) το Mail
➠ β. E-mail clients Google, Yahoo, AOL
Ενώ σε χρήση ενός συνδεδεμένου στο Apple mail client εμφανίζεται το μήνυμα με απόρριψη του password, τα άλλα clients μπορεί να δουλεύουν χωρίς πρόβλημα.
Δοκιμάζετε λοιπόν:
● Αναμονή
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η απόρριψη του password οφείλεται σε προσωρινό θέμα επικοινωνίας μεταξύ Mail και remote server. Σαν συνέπεια δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση του θέματος η κατ’ επανάληψη εισαγωγή του password, αλλά οδηγεί στο ίδιο μήνυμα λάθους.
Με εμφάνιση του σφάλματος λοιπόν click Cancel. Μετά από 5-10′ της ώρας click το σύμβολο δίπλα στον server στη sidebar του Mail,
και στη συνέχεια click Take All Accounts Online.
● Διαγράφετε τα keychain entries του Mail account
Το Mail αποθηκεύει τα password του στο user’s keychain, ενώ όταν για κάποιο λόγο το keychain entry δεν δουλεύει σωστά τότε το Mail μπορεί να διαβιβάζει στον server ένα εσφαλμένο password. Συνεπώς, μια προσέγγιση που μπορείτε να κάνετε (ιδιαίτερα όταν το θέμα εμφανίζεται πολύ συχνά), είναι να διαγράψετε και να ρυθμίσετε εκ νέου τα Mail entries.
Ανοίγετε το Keychain Access (/Applications/Utilities folder) και αναζητείτε εγγραφές password του e-mail account σας. Για διευκόλυνση σας μπορείτε να τις αναζητήσετε κατ’ όνομα (Gmail ή Yahoo για παράδειγμα) και τις σύρετε στον κάδο.
Στη συνέχεια relaunch το Mail και όταν ζητηθεί, πληκτρολογείτε ξανά το password ενώ όταν ζητηθεί click την επιλογή Save για αποθήκευση του password στο keychain σας.
● Διαγράφετε το Mail preference file
Στην προσπάθεια για αντιμετώπιση του θέματος, μπορείτε βέβαια να διαγράψετε τα Mail account σας και να τα δημιουργήσετε ξανά. Όμως μια ευκολότερη προσέγγιση που αντιμετωπίζει και άλλους παράγοντες που μπορεί να συμβάλουν στο θέμα είναι ο εξαναγκασμός του συστήματος για αναδημιουργία του Mail preference file.
Το preference file λοιπόν ονομάζεται com.apple.Mail.plist
και βρίσκεται στο /User/Library/Preferences directory. Στο Lion το library είναι κρυφό (hidden) και μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό πατώντας το πλήκτρο alt και επιλέγοντας στην συνέχεια Library από το Go menu του Finder.
Αφού σύρετε το preference file στον κάδο και restart το μηχάνημα, το Mail δεν εμφανίζει πλέον κανένα από τα account σας, όμως τα mailboxes για κάθε ένα account σας παραμένουν άθικτα και θα εμφανισθούν μόλις προσθέσετε ξανά τις ρυθμίσεις σας στο Mail.
● Απενεργοποιείτε το Captcha
Η απενεργοποίηση του Google Captcha στο Gmail account σας ίσως βοηθήσει στην αποφυγή του θέματος. Μπορείτε δε να την κάνετε μέσω της Unlock Captcha Web page, ενώ βέβαια ίσως βοηθήσει και στα mail accounts των άλλων clients.
Related posts :