Αδυναμία αποστολής mail messages (e-mails)
February 21st, 2012 0 commentsΧωρίς προφανή λόγο, το Apple Mail ή οποιοδήποτε άλλο mail account σας (Gmail, Yahoo κλπ) μπορεί ξαφνικά να μην στέλνει πλέον e-mails, αλλά να τα αποθηκεύει μόνιμα στο Outbox. Ενώ δεν αποκλείεται όλα τα mail accounts σας να εμπλακούν ταυτόχρονα σ’ αυτή την ιστορία. Υπάρχουν αρκετά αίτια που μπορεί να προκαλέσουν το θέμα, ενώ στη συνέχεια προτείνονται πρακτικές για επίλυση του.
Πάντως με την ολοκλήρωση της κάθε μιας πρακτικής, προσπαθείτε να στείλετε ένα e-mail σε ελεγμένη για την ορθότητα της διεύθυνση.
• Πρακτικές :
1. Recipient list
Βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον η επίμαχη(ες) διεύθυνση ισχύει.
2. Εγκατάσταση εφαρμογής
Αν αμέσως πριν την εμφάνιση του θέματος έχετε εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή (ιδιαίτερα add-on τρίτου developer), πιθανόν να είναι ο υπαίτιος. Για σωστή απεγκατάσταση δείτε εδώ.
3. Account Information
Πηγαίνετε /Mail/Preferences/Accounts/Account Information και από την drop-down λίστα του Outgoing Mail Server (SMTP) επιλέγετε σαν server αυτόν του provider – εφ’ όσον βέβαια το προβληματικό account δεν είναι του provider. (στο Conn-X για παράδειγμα, είναι mailgate.otenet.gr)
.
4. Port
-
- Ανοίγετε το Mail
- Πηγαίνετε /Preferences/Accounts/Advanced και βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός στο Port είναι αυτός που καθορίζει ο ISP σας. (στο Conn-X για παράδειγμα, είναι 110 χωρίς τικαρισμένο το box Use SSL)
5. Outbox
Τόσο το Outbox όσο και τα μηνύματα που περιέχει μπορεί να έχουν αλλοιωθεί, οπότε θα πρέπει να διαγράψετε το Οutbox.
-
-
- Κλείνετε το Mail
- Πηγαίνετε Finder/Go και με πατημένο το πλήκτρο alt επιλέγετε Library/Mail/V2/Mailboxes και σύρετε στον κάδο τον φάκελο Out.mbox
-
6. Mail caches
Αλλοιωμένα caches μπορεί να παρεμβάλλονται στη ρουτίνα αποστολής e-mail, οπότε θα πρέπει να τα διαγράψετε.
-
- Κλείνετε το Mail
- Πηγαίνετε Finder/Go και με πατημένο το πλήκτρο alt επιλέγετε Library/Containers/com.apple.mail/Data/Library/Caches/com.apple.mail και σύρετε στον κάδο το αρχείο Cache.db
7. Setup ξανά το προβληματικό Account
- Ανοίγετε το Mail
- Πηγαίνετε /Mail/Preferences/Accounts
- Επιλέγετε το προβληματικό account και κάντε click στο (–) button για να το διαγράψετε
- Κλείνετε το Mail
- Πηγαίνετε Finder/Go και με πατημένο το πλήκτρο alt επιλέγετε Library/Peferences και σύρετε στο κάδο το file com.apple.mail.plist. (θα διαγραφούν τα settings και των υπόλοιπων λογαριασμών σας)
- Setup ξανά το account σύμφωνα με τον οδηγό, ή μέσω των System Preferences/Mail, Contacts & Calendars.
8. Σε αποτυχία, ίσως υπάρχει θέμα με τον δίσκο οπότε συνιστάται τρέξετε αρχικά με το Disk Utility την ρουτίνα Verify Disk, ενώ σε εμφάνιση σφάλματος τον επισκευάζετε. Αν το Verify Disk δεν δείξει κάτι, τότε προφανώς πρόκειται για αλλοίωση του OS X οπότε τρέχετε την ρουτίνα Reinstall OS X.
Related posts :