a blog for first time Mac users

Εμφάνιση επίμονων errors σε Mac App Store downloads

October 18th, 2012 0 comments

Το Mac App Store είναι πλέον η κεντρική υπηρεσία της Apple για διανομή νέου software, για την διαχείριση των OS X updates αλλά και των updates εφαρμογών τρίτων developers.

Κατά κανόνα η διαδικασία του download εξελίσσεται, ολοκληρώνεται άψογα. Όμως σε αλλοίωση ενός cache file ή installer προκύπτουν επίμονα errors όπου το download μπαίνει σε ατέλειωτη αναμονή ή εμφανίζονται μηνύματα της μορφής “we could not complete your purchase”, “an error has occurred” ή συναφή.


.

Το App Store (/Applications folder) σώζει τους installers των εφαρμογών σε ένα κρυφό (hidden) cache. Σε αλλοίωση του installer ή των metadata της εφαρμογής λοιπόν -συνήθως λόγω διακοπών κατά το download- το App Store διαγράφει το σχετικό cache και ξεκινά την διαδικασία από την αρχή.

Όμως ενδέχεται να μην είναι εφικτή η διαγραφή του cache, με αποτέλεσμα το App Store να προσπαθεί επανειλημμένα να τρέξει τον αλλοιωμένο installer αντί να κατεβάσει μια νέα version του. Οπότε εμφανίζονται τα errors που αναφέρονται προηγούμενα.

Σε εμφάνιση error λοιπόν, πρέπει να διαγράψετε τον αλλοιωμένο installer κάτι που θα επιτρέψει στο App Store να τον κατεβάσει ξανά, να ολοκληρώσει με επιτυχία την όλη διαδικασία.

Για να το κάνετε κλείνετε το App Store και στο Terminal paste την εντολή·

open $TMPDIR../C/com.apple.appstore/

Θα προκύψει το παράθυρο, όπου σύρετε στον κάδο το περιεχόμενο του.

Κλείνετε το παράθυρο, ανοίγετε το App Store, το περιεχόμενο του φακέλου θα αναδημιουργηθεί και το θέμα πρέπει να έχει εκλείψει.

Τελευταία ενημέρωση· 10.10.2016

Related posts :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *