a blog for first time Mac users

Μετά το update σε Yosemite, το Mac ίσως γίνει αργό

December 15th, 2014 0 comments

Μετά το update σε Yosemite ενδέχεται το μηχάνημα να μην τρέχει πλέον “στρωτά”, να επιβραδύνουν οι λειτουργίες του. Το θέμα προκαλείται συνήθως από αλλοίωση αρχείων του Dock, ενώ δεν αποκλείεται να μην “έκατσε” σωστά το update.

Όμως ακόμη κι όταν δεν συντρέχουν οι πιο πάνω λόγοι, το Mac μπορεί να γίνει αργό σε χρήση συγχρονισμένης εφαρμογής, όπως το iTunes για παράδειγμα.

Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση μπορεί να αντιμετωπιστεί, όμως προτού προχωρήσετε μεριμνάτε για ένα Time Machine backup.

α. Αλλοίωση αρχείων του Dock

1. Πηγαίνετε Finder ▹ Go, πατάτε το πλήκτρο alt ▹ Library ▹ Application Support, αναζητείτε τον φάκελο Dock και σύρετε το περιεχόμενο του στον κάδο.

2. Πάντοτε στην Library ▹ Preferences, αναζητείτε και σύρετε στο Desktop τα αρχεία :

• com.apple.dock.db
• com.apple.dock.plist

Αναζητείτε τον φάκελο ByHost και σύρετε στο Desktop τα δύο αρχεία με πληθώρα αλφαριθμητικών στοιχείων της μορφής·

• com.apple.dock.98A56B60-7758-517C-8932-CA5009724551.plist
• com.apple.dock.AAA49DBA-8EC0-54EC-96D7-26BAC395D23B.plist

3. Restart το μηχάνημα κι αν το θέμα επιμείνει, σύρετε τα αρχεία από το Desktop στην θέση τους και προχωρείτε στο επόμενο βήμα. Αν εκλείψει, τα σύρετε στον κάδο.

4. Restart σε Safe Mode, ώστε να αναδημιουργηθούν συγκεκριμένα caches.

5. Αν παρ’ ελπίδα το θέμα συνεχίσει, φαίνεται να έχει αλλοιωθεί το OS X οπότε προχωράτε σε Reinstall του.

β. Χρήση συγχρονισμένης εφαρμογής

1. Click το Desktop και πατάτε τα πλήκτρα cmd-Shift-Go, στο παράθυρο που θα αναδυθεί paste την εντολή και click Go.

~/Library/Application Support/SyncServices

2. Θα αναδυθεί το παράθυρο των SyncServices όπου -εφ’ όσον το θέμα προκαλείται από εφαρμογή- εκτός του “Local” θα πρέπει να δείτε και ένα επιλεγμένο αρχείο, που (μόνο αυτό) σύρετε στον κάδο.

3.  Relaunch την εφαρμογή.

Related posts :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *