Αδυναμία αποστολής μηνύματος (message)
November 21st, 2021 0 commentsΣε σύνταξη νέου μηνύματος ήι σε συμμετοχή σε συζήτηση με το Μηνύματα.app ενδέχεται η αποστολή του να μην είναι εφικτή με εμφάνιση του σφάλματος “δεν έχει παραδοθεί”.
• Αντιμετώπιση·
1. Κλείνετε το Μηνύματα.app.
2. Click το desktop ώστε να έρθει στο προσκήνιο ο Finder. Πατάτε τα πλήκτρα command(⌘) – shift(⇧) – G και στο pop-up (μπορεί να διαφέρει σε συνάρτηση με την macOS version) copy & paste την διαδρομή ~/Library/Preferences/ και Return.

3. Στο παράθυρο που θα αναδυθεί σύρετε στον κάδο τα αρχεία στο περίγραμμα (ενδέχεται να είναι αριθμητικά λιγότερα).

4. Ανοίγετε το Μηνύματα.app,, το σημαντικό αρχείο com.apple.imessage.bag.plist θα έχει αναδημιουργηθεί, ενώ τα υπόλοιπα αρχεία που αφορούσαν σε παλαιότερες εκδόσεις και προκαλούσαν το θέμα θα έχουν διαγραφεί οριστικά.
Το θέμα αναμένεται να έχει εκλείψει, διαφορετικά φαίνεται ότι συντρέχει αλλοίωση του συνθηματικού του FaceTime, το οποίο εμπλέκεται στην λειτουργία των μηνυμάτων.
1. Κλείνετε το Μηνύματα.app και το FaceTime.
2. Πηγαίνετε /Εφαρμογές > Βοθήματα και ανοίγετε την κλειδοθήκη.
3. Click iCloud > Συνθηματικά και αναζητείτε το com.apple.facetime.

4. Δεξί click στο com.apple.facetime: registrationV1 > Διαγραφή. Διαγράφετε όλα τα V, εφ’ όσον υπάρχουν περισσότερα.
5. > Επανεκκίνση, ανοίγετε το Μηνύματα και το θέμα αναμένεται να έχει εκλείψει.
Related:
- Μηνύματα (Messages) troubleshooting topics [Ευρετήριο]
- Χρήση των Μηνυμάτων στο Mac (Apple Knowledge Base)