Μήνυμα “Reset Password”
October 20th, 2022 0 commentsΌταν τυχόν λάβετε την πιο κάτω μήνυμα για reset του Apple ID σας, δεν υπάρχει κανένας λόγος για ανησυχία ή προβληματισμό.

Το μήνυμα προέρχεται από την Apple και προφανώς αποστέλλεται για λόγους ασφάλειας όταν κάνει κανείς χρήση του ίδιου Apple ID για κάποιο εκτεταμένο διάστημα. Όπως και να έχει, αν δεν αλλάξετε το password, το μήνυμα θα συνεχίσει να εμφανίζεται ακόμη και σε καθημερινή βάση. Πάντως, για αυξημένη ασφάλεια, συνιστάται η ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων για το Apple ID.
1. Στο προηγούμενο screenshot click “Εμφάνιση” και στη συνέχεια “Επαναφορά συνθηματικού”.

2. Πιστοποιηθείτε με το login password > “Nα επιτραπεί”.

3. Εισάγετε το νέο συνθηματικό > “Συνέχεια”.

4. Τελειώσατε.
